Sockerhelgen snart över

Nu är vi hemma igen efter några dagar i Vemdalen. Barnen har blivit förskylda och det är inte alls roligt =( Griniga och gnälliga båda två och denna mamma är mycket trött, så nu är det skönt att vara hemma.
 
Hur har det gått med maten då? Jo det har faktiskt gått jättebra =) Stolt över mig själv. Det som är så fantastiskt med lchf är att man håller sig mätt länge och man har inget sug efter nåt sött. Men jag måste ju erkänna att det är jobbigt att se godis, läsk och dricka framme på kvällarna. Men som sagt, jag klarade det. Höll mig till bra mat, påskmust light, ramlösa, para nötter och ost.
 
Ska bli spännande att väga mig imorgon och se om vågen håller med, även om man håller sig till lchf så har jag en tendens till att överäta och det är ju inte heller bra, men tror inte jag gått upp iaf. Återkommer om detta.
 
Ha en bra söndag och påskdag på er!

Kommentera inlägget här :