30årsfest

Såhär en vecka senare känner jag att jag har tid att skriva om min fest förra helgen. 

Kvällen började vid 18 då gästerna började komma. Jag fick en massa fina presenter och blommor som jag är jättenöjd med. Alex, min grillmästare grillade hamburgare, korv och majs och vi åt en enkel men god middag. 

Efter maten började några prata om Kubb och eftersom vädret var med oss så plockade vi fram spelet. Helt plötsligt var en Kubb turnering igång 😀 i mitt lag var Pellan, Bettan och Tina och efter 2 vinster så var vi i final men då förlorade vi. Väl värda vinnare... 😀 

Sen var det dags att dra igång singstar och några spelade beerpong. Mycket skratt och jag tror att alla hade roligt. 03.45 gick de sista gästerna hem och jag kände mig mycket nöjd med kvällen. 

Tack till alla för en härlig kväll och tack för alla fina presenter. 💗 

















Kommentera inlägget här :