Shoppat :-)

Idag har vi varit på birsta några timmar. Blev  en del shopping för mig faktiskt :-) Emilia fick ett par jeans, ett par leggins, en klänning, en tröja och ett par mockasiner. Jag fick en jacka och allt på rea såklart :-) Lindex hade halva reapriset och Åhléns hade 70% me like. På Åhléns betalade jag 143kr för 3 plagg och en liten nalle. Bara klänningen hade kostat 199kr på ordinarie pris, det kallar jag fynd :-) 

Jackan jag köpte till mig hade kostat 699kr och jag betalade 175kr så kunde inte låta bli. Precis en sån jag velat ha länge med. Känner mig nöjd med dagens shopping. Jag har även fått gå mycket vilket förhoppningsvis ger lite resultat, jag har en del förvärkar nu :-) 

Nu ska jag börja med middag och så blir det sällskapsspel ikväll. Vilken skön dag :-) hoppas det blir bebis i natt så blir det ännu bättre. 

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Therese

Birsta är bra för att få igång förlossningar, med båda mina har jag varit där och sen har de startat på natten efter. Håller tummarna att de är dax snart för er =)

Svar: ja man kan ju alltid hoppas :-)
Teres

skriven

Kommentera inlägget här :