Jobba, äta, sova,dö

Ibland känns det som att det är det livet går ut på... Snacka om att verkligeheten har kommit ikapp mig och tröttheten lika så. Jag tycker att jag var trött jämt när jag var hemma emd Emilia, det är inget mot för vad jag är trött nu. Orkar knappt vara uppe och titta på farmen :P Lägger mig senast kl 21 varje kväll och ändå vill jag bara grina när klockan ringer på morgonen. Helt sjukt nät man tänker på det. Har blivit en hel del slarv med min medicin också så kan ju ha en bidragande orsak sen kosten gör det väl inte bättre. Allt socker gör mig sååå trött. Märker stor skillnad när jag äter lchf och annars, synd bara att jag inte tycker lchf funkar annars.
 
I helgen har Emilia fått vara hos mamma/mormor och jag och Alex har fått en välbehövlig dag och kväll för oss själva. Det var ett tag sen om man säger så. Vi gick på stan, käkade lunch och bara tog det lugnt. Såå skönt =)
 
Idag ska vi åka och hämta lillgumman sen åker vi till min pappas stuga och myser. Är dags för vår/familjedag och det är altid lika mysigt. Det brukar bli lite fiske, skoteråkning och bara sitta och lata sig i en solstol =) hur härligt som helst. Får se hur mycket snö det är där nu och vad det går att göra. Tänkte ta med pulkan till Emilia iaf. Ska bara bli skönt med en dag ute i solen, lite d-vitamin kanske gör mig piggare :P
 
 
Ha en härlig söndag mina fina. Hörs, hej!

Kommentera inlägget här :