Tjockis...

vad är det för fel på mig? varför kan inte jag få äta precis vad jag vill och ändå behålla vikten :-S tror jag blir tokig snart... Nu har jag lyckats gått upp 7kg sen i somras och min läkare påstår att jag nu ligger på en bra nivå med körldkörteln, varför har jag då lika lätt att gå upp och lika svårt att gå ner?

Funderar på att göra en kickstart igen. lchf funkar inte för mig och jag tänker inte hålla på med det nåt mer, vill ha nåt mer hållbart. Sen så är ju motion en stor del av det hela :-) det vet jag!

Nä tror det blir som xtravaganza faktiskt, protein och grönsaker och lagomt med frukt. Sen promenader 2-3 gånger i veckan till och börja med. Sen funderar jag även på att ta varannan vecka med Shakes de 3 första veckorna. Skulle gärna vilja gå ner 10kg till sommaren.

Pepp, pepp, pepp. Ju mer jag tänker på det ju bättre känns det. :-) Vill inte se ut såhär och inte må såhär.

Kommentera inlägget här :