Ont i magen...

I natt fick jag ett ordentligt gallstensanfall, är iaf vad jag tror att det är. Om man läser om mina symptom så stämmer det in väldigt bra. Det är nu 3.e gånger jag får det under en kort tid så imorgon ska jag ringa vårdcentralen. Jag hoppas på att få en tid direkt för att få ta prover och så. Vill Inte att det ska hända igen, det gör så sjukt ont så det går inte att beskriva, jag föder hellre barn...
 
Så idag har det inte hänt särskilt mycket, eftersom jag har känt mig överkörd av tåget så låg jag i sängen halva dagen. Lyckades sedan kliva upp för att försöka äta något. Resten av dagen har pendlat mellan soffan och sängen. Jag hoppas på en bättre dag imorgon och att jag får hjälp att reda ut vad det är för något. Är det gallsten så lär det kanske bli operation, vilket jag känner mig livrädd för. Hatar sjukhuset och litar tyvärr inte på läkare... =/
 

 
 
Dags att krama kudden nu. Ha det bra och god natt!

Kommentarer :

#1: Mari

Åk in någon gång under ett anfall, då "måste" de ta hand om dig. det är bristen på läkare, eller hur man uttrycker sig, som skapar dessa problem. När man väl får träffa en så är kunskapen där, förhoppningsvis.

Svar: Ja nästa gång kommer jag att åka in. Var väldigt nära sist men va ju mitt i natten och inte så roligt att rycka upp Emilia och så fick vi inte tag i någon som kunde komma hit. Gick ju över som tur var =)
Teres

skriven

Kommentera inlägget här :