Dag 73

God morgon!
 
Det gick bra hos läkaren igår, mina värden har blivit lite bättre men har fortfarande en fruktansvärd dålig ämnesomsättning, så fick höja min medicindos. Jag ska dit igen om ca 4 veckor för att se då om det är någon skillnad. Läkaren trodde att jag kommer att få höja dosen ytterligare men kan inte göra det så snabbt, utan jag får göra det lite i taget. Känns skönt att de tar detta seriöst och att jag får hjälp så jag kommer må bättre framöver =)
 
Idag händer inte mycket, håller på att tvätta... jösses vad tvätt det blir om man inte tvättar på några dagar. Sen så ska jag såklart på Xtravaganza ikväll, på möte och sen Zumba. Tror vi skulle gå igenom lite träning på mötet också, kanske man får lite bra tips på sånt som jag kan göra hemma. Det ska blir spännande att se om jag har lyckats med 12kg nu också, känns som det är nära iaf.
 
Återkommer med resultat =)
 
 

Kommentera inlägget här :