Vikten

Det går sakta men säkert, åtminstone åt rätt håll =) -3hg visade vågen igår och nu har jag totalt gått ner 14.5kg. Känns ju rätt bra måste jag säga.
 
Jag har haft svårt att komma tillbaka efter resan men har ändå inte dunderfuskat. Jag känner att jag skulle behöva röra på mig mer än vad jag gör, blir som en ond cirkel. När suget kommer tillbaka så blir jag less, omotiverad och det gör även att lusten till att träna försvinner.
 
Jag hade faktiskt tänkt att gå en promenad idag, men vi hade främmande på förmiddagen och när Alex åkte iväg på jobbet så blev barnvagnen kvar i bilen. Får se om jag kanske kan lyckas göra några övningar här hemma istället.
 
Hoppas alla får en fortsatt härlig skärtorsdag. Nu ska jag gå ut och plocka in lite påskris och göra fint =)

Kommentera inlägget här :