Besviken

Varje morgon när jag vaknar hemma i sängen känner jag sån besvikelse. Jag ska ju vara på BB nu med en bebis i famnen... 

Tiden går verkligen i snigelfart nu och jag klättrar snart på väggarna. Försöker hitta på saker men samtidigt säger kroppen ifrån. Jag och Emilia bakade en sockerkaka igår, tänkte slå ihjäl lite tid men det tog ca 10 min så var det klart. Jaha vad ska vi göra nu då? 

Med 7 dagar kvar till bf så känns det hopplöst, jobbigt, nervöst, pirrigt, förväntansfullt men framför allt känner jag en otrolig längtan efter lillasyster/lillebror. 

Det som snurrar i huvudet just nu och gjort den senaste veckan är förlossning, smärta, Emilias reaktion, förlossning, hur ska det bli sen, lite mera förlossning, smärta, är det förvärkar? Hur kändes det förra gången? Undra hur det kommer starta? Undra hur lång tid det kommer ta? Förlossning, vädret, hitta på nåt? förlossning, smärta... 

Ja jag tror att ni förstår. Känns som man håller på bli lite knäpp :-P 

Idag ska jag till bm. Sista gången är tanken, så ska bli spännande och höra vad hon tror och säger. Sen kommer Elin och hälsar på :-) ska bli roligt med lite sällskap och lek med barnen. 

Ha en bra tisdag mina fina :-) 

Kommentera inlägget här :