Typiskt mig

Ibland önskar jag att jag var född till man, fy sjutton vad jobbigt det är att vara kvinna ibland. Idag har Jag haft humörsvängningar deluxe... Från glad till arg, till ledsen och till förtvivlad. Så kan en dag i mina kläder se ut. 

Sockerdjävulen håller på att ta kol på mig, fått fel på bilen så helgens planer ställs in och så har jag en unge som är så trotsig så det inte är klokt. 

Längtar tills det över och hon lugnar ner sig. Just nu tar hon all min energi med sina utbrott om allt när det inte går som hon vill. Nej och vill inte är favoritorden just nu och gärna med ett litet hånflin till. 😂 

Nu sover barnen så jag ska sätta mig och titta på Supernatural, tända ljus och försöka få lite lugn och harmoni i denna trötta kropp. 

Trevlig lördagskväll på er



Kommentera inlägget här :