Firande

Tänker varje gång det är något "nu ska ja komma ihåg att det ta mycket kort" men tror ni jag gör det, nä tyvärr inte. 

Blivit en del firande. I fredags va vi ute och åkte med bilen, lunch på Pink ladies och myste här hemma. Igår kom min föräldrar, Alex föräldrar och hans morbror och fru hit för att fira mig. 
Ni skulle ha sett mig när jag ser pappa Kommer åkandes med en cykel bak på bilen 😀 kände mig överlycklig och den är så fin och så skön att cykla på. Vilken underbar familj jag har som går ihop och köper en cykel till mig, om regnet håller sig borta så blir det en cykeltur ikväll 😀 

Det bjöds på smörgåstårta iaf och jag tror att alla tyckte den var ok. Jag är nöjd med den iaf och har även ätit en bit till lunch idag. Fick ju sån tur med vädret så vi kunde sitta ute på altan hela eftermiddagen. Det blev även sockerkaka, grädde och jordgubbar till kaffet, enkelt och gott i värmen. 

Här kommer några bilder iaf. 




Kommentarer :

#1: FrökenTV, bloggen om tv och film

Mys

skriven

Kommentera inlägget här :