Tiden går

Exakt 5 veckor till bf nu. Hujedamej vad fort det går... V.36 imorgon och dags för ett nytt besök hos barnmorskan. Det är alltid lika trevligt tycker jag. Än sålänge har allt varit bra med både mig och bebis så hoppas det fortsätter så. Det var runt denna tid som mitt blodtryck började spöka när jag väntade Emilia. Det behöver ju inte bli samma sak denna gång men går inte att låta bli att tänka på det. 

Imorgon skall även skriva mitt förlossningsbrev så måste sätta mig och fundera på det idag. Vet inte riktigt hur jag vill ha det och hur jag ska tänka i det hela. Känns som att man får ta det som det kommer där och då. Brukar ju aldrig bli som man tänkt sig iaf. 

Idag blir det en lugn hemma dag då Emilia är jättesnorig och hostig igen :-S lite less på att hennes förskylning tar om hela tiden, men inte så mycket att göra. 

Ha en bra dag allihopa! 


Kommentera inlägget här :