Inte roligt...

Jag vaknade även denna morgon med yrsel och blev illamående. Kände att jag kunde kontrollera det bättre denna gång men så himla otäckt när hela rummet snurrar som en karusell. Satte mig upp och då kändes det bättre. 

Känner mig lite smått yr och illamående fortfarande men är nog för att man tänker på det. När det värsta var över så gjorde jag övningarna jag fick igår, men då blev jag inte alls yr. Det är meningen att man ska framtvinga yrseln och hålla kvar tills det slutar och upprepa så några gånger. Men man blir ju så himla illamående, blir ju inte bättre av bebis som är rätt stor och tar mycket plats nu. Jag hoppas verkligen att detta är något som snart går över, pallar inte att ha det såhär varje morgon. Det är tur att Alex är hemma :-* 

Imorgon ska jag till barnmorskan så ska ta upp detta med henne så hon får meddela till förlossningen också. 

Jag går in i v.38 imorgon så nu är det inte långt kvar. Vi längtar efter dig nu lilla bebis <3 ska bli så spännande att se vem du är. 




Kommentera inlägget här :