Torsdag

Idag har det varit full rulle =) Började dagen med att åka och hälsa på mitt gamla jobb. Det var kul att träffa all personal och alla glada barn =) Emilia tyckte också det var kul och flinade åt alla.
 
Efter det gjorde vi lite ärenden. Vi var på bolaget, jag köpte några cider och en flaska vin som jag ska med mig på lördag :P sen så var vi och handlade lite på Ica. Nu har vi varit hemma några timmar, Emilia har ätit, sovit och ätit igen och jag har plockat undan lite och fått i mig lite lunch.
 
Får se vad kvällen har att bjuda på. Blir nog lugnt skulle ja tro. Måste börja fundera på vad jag ska ha med mig och ha på mig på lördag, hmm... Har en hel garderob full med kläder men det mesta är fortfarande för litet. Hade velat köpa mig nåt nytt men ekonomin tillåter inte det just nu så får väl försöka hitta nåt som passar.
 
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer :

#1: Mari

tips. ta med det du ska ha på båten i väskan. och byt om det första du/ni gör. kanske inte det skönaste att åka buss länge i något lite finare, eller hur man säger.
Och sölgrisen här, sölar lätt. så jag bruka byta om efter vi ätit middagen (buffén, bara draglar med tanken på den), fast det skulle väl inte ni göra? äta buffén dvs.

Svar: japp så gjorde jag =) nä vi käkade inte buffé.
Teres

skriven

Kommentera inlägget här :