Nyklippt

Igår kväll fick jag ett ryck, jag fick för mig att jag skulle klippa Emilias hår. Sagt och gjort, satte henne i stolen framför tvn och det gick bra. Det gick bättre än vad jag trodde iaf. 

Klippte lugg på henne då hon har haft sånna problem med allt hår i ansiktet och det är svårt att sätta upp så det blir bra. Men det var inte så enkelt med luggen då hon har en virvel på ena Sidan sen var det svårt att få den rak. Man får klippa lite eftersom kanske så blir det nog bra tillslut, i värsta fall ta henne till frissan. 

Nöjd ändå för nu slipper hon ha håret över ögonen och störa sig på det. Blev annorlunda och en helt ny tjej men hon passar i det tycker jag <3 

Jag klippte även igen längderna, tog nog 2cm då det verkligen behövdes. Nu är håret fräscht och fint på henne. 

Kommentera inlägget här :