Dålig sömn

Många pratar om att det är viktigt med sömn och vila nu. Men om man inte kan sova då? Igår somnade jag runt 22, vaknade 23.30 för att jag behövde kissa. Sen har jag legat vaken till och från till 03.00 men lite småvärkar faktiskt. Strax innan 03 var jag upp och kissa igen :-P sen har jag sovit till strax före 06 då Alex väckarklocka ringde. 

Känner inte av nå mer värkar just nu iaf så blir lite lätt irriterad... Trodde faktiskt att det var nåt på g inatt. 

Idag blir det en tur till birsta :-) jag har nåt ärende på Ikea sen blir det att kolla in rean på barnkläder. Jag har velat åka på birsta i typ 2 veckor men har ju legat sjuk så har som inte blivit av. 

Jag hoppas att allt promenerande på birsta idag kan ge lite resultat :-) men jag lär ju vara trött som en gris ikväll med denna lilla sömn inatt.

Ha en bra dag, det ska jag ha :-) 

Kommentera inlägget här :