Mejerifritt

Hej på er!
 
Igår vägde jag mig igen, lite smått förbannad efteråt då jag står helt still... Men jag har nog kommit på vad felet är. MEJERI. Jag äter alldeles för mycket mejeriprodukter så som ost, grädde, propud och olika röror. Allt sånt som är såå gott men inte hjälper mig att gå ner i vikt som jag vill. Så nu tänkte jag testa "mejerifrilchf" ett tag och se om det gör någon skillnad.
 
Igår åt jag inte mycket. Några koppar kaffe med äggmjölk, en skiva fläskkarrè med vitlökssmör och tvä kokta ägg med majonäs. Det sjuka var att jag inte kände mig hungrig heller =)
 
Igår kväll hade jag ljusparty, det va trevligt och roligt att det kom så många. Jag kunde även köpa ut 3 fina ljuslyktor med fjärilar på som jag velat ha så länge, de blir fina på bordet i vardagsrummet =)
 
Ha de bra!

Kommentera inlägget här :