E-street

Igår blev det middag på E-street, så jäkla god mat där. Absolut mitt favvoställe och bra service. 

Jag beställde lamm med potatisgratäng och rödvinssås, Mums! Men glömde säga till om att köttet skulle vara välstekt (vilket egentligen inte är lika gott, men vad gör man inte) så efter några tuggor kommer jag på detta och går gå och säga till. Det var inga problem, efter en stund får jag en ny tallrik och tillochmed en ny gratäng :-) De fick lite dricks av mig för det. Kände mig så dum som kunde glömma en sån sak. 

Efter middagen gick vi på hemmakväll och köpte godis, sen åkte vi hem till Cindy för att se en film men det slutade med att vi satt och surrade istället :-) Det blev en trevlig kväll, precis vad jag behövde. 

Nu blir det en frukost framför tvn. Sen ska jag ta och städa lite här hemma innan jag ska hämta lillgumman och vi ska på kalas. I eftermiddag kommer mannen hem <3 som jag längtar. Även om jag är van att han jobbar och är borta på helgerna så blir det ändå annat när man vet att han är några timmar bort. 

Hoppas alla får en bra söndag! 



Kommentera inlägget här :