Längesen sist

Ser nu när jag loggar in att jag har ett antal läsare varje dag: Vad kul =) Då får jag be om ursäkt för dålig uppdatering...
 
Vad händer då? Ja det vanliga, jobba, äta, skita och sova, haha!
 
Det rullar på i rask fart tycker jag och helgerna är för det mesta uppbokade, men det är roliga saker så det gör inte så mycket. När man bara är hemma en dag blir man rastlös också.
 
Lillgumman växer både fyskiskt och utvecklingsmässigt, jösses vad den munnen går nu. Men man förstår inte så mycket av det hon säger dock :P mycket är gojja men ibland kommer det ett "riktigt" ord med =)
 
ord hon kan är:
Hej
hejdå
titta
hoppa
mamma
pappa
sitta
vovve
katt
ajaj
nej
där
 
Sen gör hon läten till katten, hunden och bilen också. Jag tycker det är så roligt att föälja hennes utveckling och ibland känns det som hon har lärt sig något nytt från ena dagen till den andra. Nu får vi verkligen passa oss för vad vi säger, hon är en riktig liten härmapa, vilket är roligt men också lite farligt. Häromdagen sa hon SKIT, haha!
 
Nu har jag fått skriva av mig lite :P Nu ska jag ta och göra mig lite kvällsfika och sätta mig i soffan innan sängen kallar. Ha en bra kväll mina vänner och läsare =)
 
 

Kommentera inlägget här :