Hur går det?

Ni kanske undrar hur det går med vikten? det går bra iaf, står väl still men känner ingen stress, oro och ångest över det längre. Jag har börjat äta "normalt" och trivs bra med det :-) orkar inte leva efter dieter och förbjuda mig saker hela tiden. Det blir aldrig bra i slutändan.

Jag har varit så stressad och orolig allt för länge och jag tror att det är därför det inte händer så mycket. Nu tar jag det som det kommer och rör på mig mer varje dag. Försöker äta mer grönsaker, frukt och så hoppar jag över mackorna. Unnar mig nåt gott ibland och tänker förnuftigt. Klart att suget har kommit tillbaka då jag äter kolhydrater igen men då tar jag en frukt eller en bit mörk choklad så blir jag nöjd :-)

Nog skrivet om detta, vad händer idag då? Funderar på att städa köket och greja lite, om det ska bli advent här hemma så är det nig bäst att sätta igång. Sen blir det en promenad också.

Nästa vecka blir det pepparkaksbak med min kära kusin och så är jag sugen på drakborgen med Lillgumman. Få se om man kan styra upp det :-)

Ha en bra dag mina fina vänner!

Kommentera inlägget här :