Förskyld...

Så sjukt uttråkad så det finns inte, men har samtidigt ingen ork till någonting. Andra dagen som jag inte äns har varit utanför dörren... Förskylningen slog till i söndags och det börjar väl bli bättre, men nu är Emilia snorig och nyser hela tiden istället. Jag hoppas det går över snart. Ingen feber iaf =)
 
Annars händer det inte så mycket. Jag har börjat med 5:2 dieten nu och tänkte köra med det över sommaren. Verkar vara en bra diet och man kan äta lite vad man vill. Less på sallad med sallad och till det lite sallad. Jag vill ha vanlig mat... Jag har även sagt upp mitt medlemskap hos Xtravaganza, det innebär inte att jag tänker fortsätta försöka gå ner i vikt, utan jag tänkte göra det på egen hand.
 
Eftersom jag är förskyld och helt slut i kroppen, så har det inte blivit någon promenad eller träning på väääldigt länge. Känns drygt men det blir nya tag då jag känner mig bättre.
 
Ha en fortsatt bra onsdag, nu ska jag busa lite med lillan =)

Kommentera inlägget här :