Dag 66-67

Igår var det onsdag och Xtravaganzadag. Det gick bra på vågen och jag känner mig nöjd =) 1.2kg ner och totalt har jag gått ner 11.3kg :p Bara 7hg till innan tjejresan den 5/4 och det kommer jag att klara galant... 
 
Jag bokade precis in en nagelförlängning den 1/4, kul att ha fina naglar då man ska iväg. Sen tycker jag att jag är väl värd det också =)
 
Idag har vi varit på en kort promenad i snöyran, sen blev det öppna förskolan en stund. Har ätit lunch för en stund sedan och nu sitter jag med min gofis i knät =) Blir snart en kopp the känner jag. Ikväll ska jag faktiskt iväg och ha en Partylite visning hemma hos en värdinna. Det ska bli roligt då det var ett tag sen sist. Även kul att komma iväg och träffa lite folk också, =) Sen ska jag även träffa min fina Cindy efteråt.
 

kramelikram från mig!
 

Kommentera inlägget här :