Dag 55

I går var det lördag och det är ofta en härlig dag =) Även denna lördag blev en mysig och bra dag. Det började med en lugn och skön morgon, plockade och städade ihop lite. Sen blev det en promenad på 3km, alltid något =)
 
På eftermiddagen kom Alex kusin och hälsade på en stund, sen bestämde vi oss för att bara vara hemma vi 3, vilket inte händer allt för ofta på helgerna då Alex är ledig. Vi tittade på mello och bara myste i soffan. Rätt låt vann också, Sanna fick faktiskt en röst av mig, jag tyckte hon skulle vinna redan första gången jag hörde hennes låt. Hoppas det går bra för henne i Eurovision i maj också.
 
Jag har börjat göra några övningar ifrån boken "träning för nyblivna mammor" och jösses vilkern träningsvärk i magen jag har. Snacka om att man är otränad alltså, men skönt med träningsvärk på ett sätt, då vet man att det tar. Dessa övningar ska jag absolut fortsätta med =) Längtar tills elljusspåret har torkat upp, så blir det intervallträning också, vill verkligen lära mig att springa och få bra kondition.
 
Beach 2020 here i come :P
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :