Dag 45 och 46

Dag 45 var i onsdags. En dag med full fart =) Upp tidigt för att gå till kvissle för lite babysång, sen gå hem. Var hemma runt halv 1 och kl 4 skulle jag vara hos svärisarna med Emilia. Kändes som att Emilia bodde i vagnen den dagen.
 
Sen närmare halv 5 åkte jag in till Xtravaganza för att ha möte, väga mig och köra Zumba. Allt gick bra och vågen visade -1,2kg så jag får vara nöjd =) Nu har jag totalt gått ner 8.7kg och det går åt rätt håll vecka för vecka. Det känns så himla bra. Jag tycker det fungerar bättre med maten också.
 
Väl hemma sen så somnade jag ovaggad efter att ha promenarat 8km och kört Zumba i 60 minuter så var jag rätt mör i kroppen. Men skönt trött =)
 
Dag 46 var igår torsdag, då var Alex ledig så då for vi in till stan för att göra lite ärenden. Bla besikta bilen som gick ok, sen fixade jag mitt nya körkort. Vi gick på Arken för att kolla på saker till vårt akvarium som vi lånat och så köpte vi 3 nya pyjamaser till Emilia. Blev en liten fika också =)
 
 

Kommentera inlägget här :