Dag 44

Vaknar upp till ännu en skön morgon =) Emilia har inte ens vaknat så just nu så njuter jag av tystnaden =)
 
Idag blir det en långpromiss vid 11 tiden, tillsammans med en annan mamma. Annars vet jag inte vad som händer, återstår att se helt enkelt. Det är sällan det kommer någon och hälsar på nu för tiden, ibörjan så kunde mamma komma ut en gång i veckan och nån kompis men tiden rullar på och folk har väl annat att göra antar jag. Så svårt när vi bara har en bil och ta sig iväg någonstans också. Ibland är det skönt att bara vara hemma och ta dagen som den kommer men ibland känner man att man skulle vilja åka iväg en stund. Jag har bil i helgen så lär ju fara och flänga då =)
 
Imorgon är det babysång i kvissle igen så ska väl gå på den. Då blir det en promenad dit med. På kvällen ska jag in till Xtravaganza för möte och sen Zumba. Det blir mycket rörelse imorgon och det är bra, tar jag igen de jag missade när jag var förstoppad. Jag skulle behöva ta mig iväg på gymet någon kväll men bli som aldrig av. Måste nog planera in det, går inte att komma på det spontant längre.
 
Min coach ringde mig igår, hon tycker att jag bör lägga in lite mer träning, annat än bara promenader. För att sätta fart på kroppen och förbränningen. Vi ska gå igenom några övningar som jag kan göra hemma i fall jag har svårt att ta mig iväg på gymmet.
 
Nä undra om man ska ta och göra sig lite frukost och hoppas på att Emilia sover en stund till, hoppas kan man alltid göra. Brukar ju vara så att hon vaknar när man ska ta första tuggan av maten, det slår liksom aldrig fel.
 
Ha en bra dag mina fina läsare!

Kommentera inlägget här :