helg!

så var det fredagskväll och jag sitter och nattar mitt lilla barn :-) sen ska jag och mannen ha en lugn kväll för oss själva.

jag ska äta chips! har inte ätit det på flera månader och det ska bli så gott :-) blir nog några avsnitt av True blood också. vi började se den serien för nån vecka sen och vi är redan inne på säsong 5 :-D rätt spännande serie faktiskt.

I helgen ska Alex jobba och jag ska rå om min lilla jänta alldeles själv. Jag funderar på att ta en promenad till butik sussi imorgon, det är en liten gårdsbutik/loppis en bit härifrån. jag har aldrig varit där men kollat hemsidan och hon verkar ha mycket fint. sen så har hon 30% på allt i helgen med :-) sånt gillar jag.

Jag känner mig bättre hela tiden men det stramar på magen så klart, tar inte lika mycket smärtstillande så det är ju ett plus också :-) Tror att jag ska försöka undvika att lyfta Emilia så mycket imorgon, bara göra det när det behövs.

Nu hoppas jag att Lillgumman somnar snart så jag får slänga mig i soffan ;-) Ha en bra kväll och en härlig helg allihopa!

Kommentera inlägget här :