Onsdag

Så var det onsdag igen... Idag ska vi till Bvc för föräldragrupp och så ska vi mäta och väga Emilia, vi har inte gjort det sedan hon var 5 månader och nästa bokade träff är vid 8 månader. Jag tycker det känns väldigt långt imellan så vill göra det idag =) Det känns som att hon har dragit iväg på längden iaf, snart dags för storlek 74. Lillgumman börjar bli stor...
 
Efter det så åker vi in till stan, Alex åker och jobbar och jag ska träffa pappa en sväng. Sen blir det möte på Xtravaganza och då är det även dags för mig att väga mig :P Inte lika spännande kanske... Emilia ska få följa med denna gång och det lär ju bli populärt =) Hoppas bara att hon är på bra humör.
 
Det är tyvärr inge Zumba idag men jag får mig en promenad i stan iaf =) Efter mötet ska vi ta bussen hem, lite gruvsamt men det är bra att jag gör det.
 
Nu har jag satt upp fler delmål med min viktnedgång. Till midsommar ska jag väga 80kg, till Emilias 1-årsdag i september ska jag väga 70kg. tror ni jag klarar det? Jag har iaf gett mig faan på att jag ska det.

Kommentarer :

#1: Elin

Klart du klarar det! :D

Svar: ja jag hoppas verkligen det!
Teres

skriven

Kommentera inlägget här :