FREDAG!!! =)

Äntligen fredag och snart helg. Alex är ledig i helgen så det är jätteskönt och mysigt. idag är det den 29.e vilket innebär att Emilia blir 2 månader idag =) Var tar tiden vägen? Känner på mig att december kommer gå med en rasande fart och snart är det ett nytt spännande år. Undra vad 2014 har att bjuda på då? Hoppas på många fina saker. 2013 har verkligen varit ett händelserikt år. Varit gravid, köpt hus, fött barn och fått fast jobb. Kan det bli bättre? Det har varit ett år som jag alltid kommer komma ihåg, många fina minnen =)
 
 
Jag skulle vilja göra en tatuering för 2013, jag har ett kinatecken för 1986, det året då jag föddes. Nu skulle jag vilja ha kinatecknet för 2013 bredvid. Jag har googlat men kommer upp alla möjliga olika så det är lite svårt att veta vilken som är rätt. Måste nog gå och prata med en tatuerare. Så om någon vet hur den ser ut så säg gärna till =)
 
 
Ha en fortsatt bra dag mina vänner!

Kommentera inlägget här :